dag 5 & 6 - Reisverslag uit Kizilagaç, Turkije van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu dag 5 & 6 - Reisverslag uit Kizilagaç, Turkije van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu

dag 5 & 6

Door: Rachèl

Blijf op de hoogte en volg Rachèl

08 Juli 2014 | Turkije, Kizilagaç

Dag 5
06-07-2014

Na een korte nacht weer vroeg opgetsaan om aan de slag te gaan. De chef van de mini club en nog iemand waren vrij. Dus we waren met zn 4en. Het was erg rustig en 7 van de 8 waren duits dus ik ben maar weer in het duits gaan helpen. Savonds again mini disco die ging erg slecht. Hun zijn er al meer dan een maand en weten de danspasjes nog niet. Ik heb hem 3x gedaan en wist de meeste danspasjes/liedjes al beter dan hun. Na de mini disco wouw ik bijna meteen gaan slapen want ik was moe. Maar ik heb toen nog 1,5 uur met een gast gekletst over van alles en nog wat. Was wel gezellig en de tijd was zo om gevlogen. Daarna maar gauw gaan slapen.


Ma 07-07-2014

Again kidsclub. Maar omdat er vandaag 2 andere vrij waren heb ik het bowlen gedaan met de kinderen. Dat vonden ze erg leuk. Smiddags waren er maar 3 kinderen dus hebben we kaarten gemaakt. Savonds again mini disco die ging een stuk beter haha. Joost kwam kijken bij de mini disco omdat hij me ook moet beoordelen. Heb nog niet gevraagd wat hij er van vond want heb hem niet meer gezien. (Moet je na gaan hoe groot het is hahahah) Daarna de " fakir " show gekeken. Een man die wel en half uur lang op verschillende manieren op glas ging staan / liggen. En 3x vuurspugen. Veel mensen liepen weg tijdens de show omdat het te langdradig was. Daarna nog gedanst en gauw gaan slapen.



Mn verhalen worden steeds korter. Het is ook iedere dag een beetje hetzelfde. Maar zal jullie proberem nieuwe dingen te vertellen haha

  • 08 Juli 2014 - 15:36

    Sanne Van Iersel:

    Ha Rachel!

    Wat leuk dat je een verslag maakt! Zo kan ik eens zien hoe 't met je gaat ;)
    En wat een luxe voor die kinderen daar zeg.

    Geniet ervan!

    xx
    Sanne

  • 08 Juli 2014 - 19:46

    Jan Van Rooij:


    Ik heb het voor Oma voor gelezen.
    Wij zullen zeker niet de eerste zijn HA HA.
    Maak dat je geen slaap tekort komt,anders gaat dat niet goed komen.

    Gr, Oma & Opa,xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Kizilagaç

Rachèl

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 6187

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 01 September 2014

stage turkije

Landen bezocht: