dag 7&8 - Reisverslag uit Kizilagaç, Turkije van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu dag 7&8 - Reisverslag uit Kizilagaç, Turkije van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu

dag 7&8

Door: Rachèl

Blijf op de hoogte en volg Rachèl

09 Juli 2014 | Turkije, Kizilagaç

dag 7
di 08-07-2014
Weer een dagje mini club. ´smiddags kwam de manager van thomascook\GDM op bezoek. Om vragen hoe het voor mij was en de visum verder te regelen. Daarna gingen we gezellig lunchen. smiddags hebben we volleybal met waterballonnen gespeeld en een film gekeken. maar omdat je nooit de film helemaal af kan kijken heb ik nu al 2x hetzelfde stukje van rio 2 gezien haha.
Het was erg benauwd vandaag zeker met de mini disco. Maar een douch is daarna zo lekker. Ze hebben goede douches hier gewoon een goeie harde straal en het ruikt absoluut niet naar gloor. Dus daar ben ik opzich blij mee haha.

Dag 8
wo 09-07-2014
Alweer een weekje hier aan het werk. Tijd gaat erg snel. maar wel fijn. We hebben vandaag lantarens gemaakt in de miniclub. Ze zijn alleen van papier........ niet erg handig dus haha. ´smiddags beetje spelletjes gespeeld. Ze hebben ook een teenage lounch hier vannuit sunconnect. Daar kun je spelen met de x-box en playstation alleen daar zitten alleen maar jongens en joost wil graag wat meiden hebben. dus nu had ik bedacht om gewoon wat danslessen te geven en dat vonden ze een goed idee. dus nog iets om te doen voor mij :)
nu (19:30) gaan we lekker eten straks mini disco en daarna natuurlijk voetbal kijken!