klaaaaar - Reisverslag uit Kizilagaç, Turkije van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu klaaaaar - Reisverslag uit Kizilagaç, Turkije van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu

klaaaaar

Door: Rachèl

Blijf op de hoogte en volg Rachèl

30 Augustus 2014 | Turkije, Kizilagaç

oh oh
helemaal vergeten om nog te schrijven.
Geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen!

Er zijn de laate weken niet veel dingen gebeurd.
Wel een hele grote groep gezellige nederlanders als gasten gehad dus de dagen gingen zeer snel voorbei. Bij ik hou van holland hadden we de eerste keer 35 mensen en die week erna wel 55!!

Lekker druk dus. Ook nog een extra flashmob gedaan dus druk bezig geweest!

Nu zit mijn laatste werkdag er bijna op. alleen nog de mini disco vanavond. Dan kan ik morgen nog heel even relaxen van het weer en daarna spulletjes in pakken. Maandag morgen vroeg vertrekken we weer naar huis.

Ondanks dat ik het hier naar mijn zin heb gehad (met een beetje een moeilijke opstart) ben ik blij om weer lekker naar mijn kamertje in nederand te gaan. Alleen het weer zal wel behoorlijk tegen vallen hahah.


Tot in Nederland!!

  • 31 Augustus 2014 - 10:45

    Jan Van Rooij:


    Ik ben zeker niet de eerste, Want je vrienden waren natuurlijk de eerste,HA HA .
    Wij zijn weer blij dat je er morgen weer bent.

    Een goede reis terug en geniet van je reis.

    Dikke knuffels Van ons , OMIE & OPIE. XXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Kizilagaç

Rachèl

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 6178

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 01 September 2014

stage turkije

Landen bezocht: