nog 23 dagen - Reisverslag uit Kizilagaç, Turkije van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu nog 23 dagen - Reisverslag uit Kizilagaç, Turkije van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu

nog 23 dagen

Door: Rachèl

Blijf op de hoogte en volg Rachèl

08 Augustus 2014 | Turkije, Kizilagaç

Hiet gaat alles prima.
Er zijn erg weinig kinderen dus vaak vervelen we ons in de kidsclub.
smiddags komen er vaak maar 3 kinderen opdagen. Dan duurt 2 uur erg lang. Het is erg warm de afgelopen dagen. om 20:45 als hier de mini disco begint is het soms nog 34 graden buiten dus dan ga je echt wel kapot.

Ze hebben hier ongeveer 1x per week een "bridge party"
We hebben een kleine pier van hout hier en daar word het feest gegeven. Dat zijn wel erg leuke feesten alleen jammer dat om 23:00 veel gasten het al weer voor gezien hebben.

Voor de rest gebeurd er niet zoveel bijzonders. De avond shows heb ik ook onderhand wel gezien. Alleen de musicals blijven wel mooi dus daar bijf ik naar toe gaan.

Vandaag toevallig eens iets anders gedaan. Sylvi is vrijdag middag vaak alleen en omdat er ook NL gasten zijn heb ik haar vandaag geholpen met de activiteit. The treasure Hunt. Letters zoeken via fotos die met google maps zijn gemaakt. Uiteindelijk met die letters een woord maken. Was wel leuk even iets anders.

Als je het leuk vind om te kijken wat hier allemaal gebeurd aan activiteiten enzo kun je naar deze site gaan:

Op naar de laatste 3 weken :-D