Het aller laatste - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu Het aller laatste - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu

Het aller laatste

Door: Rachèl

Blijf op de hoogte en volg Rachèl

03 September 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Zaterdag avond mocht ik de mini disco presenteren aangezien het mijn laatste keer was. Dus op mijn beste Engels en Duits dat gedaan. Ging redelijk goed alleen het einde was minder haha. Wilde nog iets in het duits zeggen maar de muziek ging al aan en allemaal vuurwerk dus ik stond daar maar... jaa.. en nu? Daarna de lion king show gekeken. 30-08 is blijkbaar de Bevrijdingsdag in Turkije daarom was er groot feest met champagne en ijstaart en vuurwerk na de lion king show. Was leuk om dat nog even mee te pikken

Zondag gewoon op tijd opgestaan om te gaan ontbijten. Daarna nog even lekker aan het zwembad gelegen. 's-middags met Sylvi gaan lunchen en daarna nog lekker aan het zwembad gelegen en voor de laatste keer Guzalem gegeten <3 <3 Dat zijn hele dunnen pannekoeken maar dan van deeg en daar word suiker tussen gedaan en dan op een hete steen gebakken. Super lekker!

Om 14:30 was het toch echt tijd om mijn spullen in te pakken. om 19:00 hebben we nog 1 keer met zijn alle gegeten. Ze hadden een á la carte restaurant gereserveerd voor mijn afscheid dus dat was erg leuk. lekker chinees gegeten!

Omdat ik graag nog wouw bowlen zijn we dat ook nog gaan doen, na het bowlen nog even een drankje gedronken en toen afscheid genomen.

Maandag om 5:45 opgestaan om te ontbijten. om 6:20 kwam de bus mij halen. 8:45 waren we op het vliegveld en 10:30 waren we door alle controles heen dus snel even een broodje gehaald en hup het vliegtuig in. Na een vlucht van 4 uur veilig geland op Düsseldorf. Daarna nog 1,5 uur naar huis reizen met de auto dus behoorlijke lange dag gehad. Dinsdag van mijn vrije dagje genoten en vanaf vandaag begint het normale leven weer met school en werk.

Dus ondanks wat tegenslagen op het werk gebied heb ik me in Turkije met mijn collega's en gasten prima vermaakt! :-D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Rachèl

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 1269
Totaal aantal bezoekers 6192

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 01 September 2014

stage turkije

Landen bezocht: