dag 16,17,18 - Reisverslag uit Kizilagaç, Turkije van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu dag 16,17,18 - Reisverslag uit Kizilagaç, Turkije van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu

dag 16,17,18

Blijf op de hoogte en volg Rachèl

19 Juli 2014 | Turkije, Kizilagaç

donderdag 17-07-2014

Er zijn nog steeds maar weinig nederlandse kinderen in de kidsclub. Er komen wel meer kinderen naar de kidsclub maar de nederlandse kinderen gaan lekker zwemmen denk ik haha. vandaag om 5 uur ging ik wel met teeners een flashmop oefenen. Er waren 9 Nederlandse meiden en 2 duitse meiden. Niet alles ging helemaal goed met de muziek omdat het niet helemaal werkte en we moesten wachten totdat we de goede gevonden hadden maar van 17u-18.30u zijn we bezig geweest met oefenen. De kinderen vonden het erg leuk en zijn best zenuwachtig voor hun optreden. Daarna gauw gaan eten mini disco gedaan en om 22:45 gingen we hem nog 2x doornemen en de laatste vragen konden gesteld worden. tussen 23:00 & 23:15 zouden we hem opvoeren. Eerst ging het al mis met de muziek. De dj had gezegd dat hij het liedje had maar hij had alleen maar een gemixte versie. Dus joost rende naar zijn kamer voor de usb stick met het goede liedje. Helaas lag de usb stick in de teenage lounce en had sylvia de sleutels dus moest joost weer terug naar ons rennen en daarna weer naar de teenagelounche en weer terug naar ons. Het was ondertussen al 23:15. Het duurde super lang voordat de dj het liedje afspeelde en de kinderen stonden maar te wachten dus hebben we het nog maar eens gevraagd. Na dit liedje zei hij. Het liedje was afgelopen en toen pakte het hoofd van het animatieteam de microfoon en zei (in het engels natuurlijk) Damens en heren dan gaan we nu kijken naar een ..... waarop wij hem allemaal onderbraken door te zeggen dat het geheim is en een verrassing moest zijn. Hij maakt zijn zin af met: maar dat is een verrasing. Dus helaas wist iedereen al wat er ging gebeuren, maar de flashmop zelf ging super goed! De kids wisten alles nog en waren allemaal optijd dus dat scheelt weer :)
Ze vonden het allemaal heel leuk ook de ouders dus dat heb ik maar weer goed gedaan al zeg ik het zelf.
Daarna gauw naar mijn kamertje gegaan om te gaan slapen.

Vrijdag 18-07-2014
Vandaag geschminked, gekleurd, fruitsalade gemaakt en film gekeken en dat was de dag in de mini club. Vandaag geen mini disco maar voor het eerst ik hou van holland. Er waren ongeveer 20 mensen die meededen alleen maar een stuk of 6 ouders. De vragen waren voor de kinderen helaas te moeilijk en het duurde net iets te lang om hun concentratie erbij te houden. Voor de rest ging het super goed en vonden ze het gelukkig ook allemaal leuk!

Za 19-07-2014
Heerlijk uitgeslapen op mijn vrije dagje en mijn ontbijt (12:30) turks brood met hagelslag <3 is toch wel echt lekker iedere zaterdag. Met pasta of kipnuggets ontbijten is ook niet alles haha. Om 13:45 Dagmara uitgezwaaid die nu wel echt naar polen is voor een paar dagen voor haar visum. Ik hoop dat ze nog terug komt want het is wel erg stil hier. Maar tot nog toe moesten de meiden die terug gingen naar Polen naar Bulgarije toe ipv naar hun Hotel in Trukije dus zal wel jammer zijn als Dagmara dat ook moet.
Nadat ik dagmara heb uitgezwaaid ben ik lekker een paar uur naar het strand gegaan en helaas verbrand want je eigen rug insmeren gaat een beetje moeilijk hahaha. ´s-avonds gewoon lekker relaxen op mijn kamertje op naar de volgende werkdag! En natuurlijk beetje uitkijken naar woensdag :-D

• 23 Juli 2014 - 08:56

Jan Van Rooij:

Hip ,Hip, Hip, Hoeraaaaaaaaaaaaaaa ,

Rachel, is jarig vandaag .

Heel hartlelijk gefeliciteerd , maak er vandaag een fijne en gezellige dag van.

Gaat verder alles goed met je?????

Hier is alles goed, wel warm ,tegen de 27 graden.

Geniet vandaag op je verjaardag, vele groetjes en Dikke Kussen van 0ns,XXXXXXXXXXX

Getekend OMA & OPA