dag 12,13,14,15 - Reisverslag uit Kizilagaç, Turkije van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu dag 12,13,14,15 - Reisverslag uit Kizilagaç, Turkije van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu

dag 12,13,14,15

Door: Rachèl

Blijf op de hoogte en volg Rachèl

16 Juli 2014 | Turkije, Kizilagaç

Zondag 13-07-2014
vandaag niet veel bijzonders gedaan. sovonds bij het spel weerwolven van wakkerdam gekeken en daarna de voetbalwedstrijd. De verleging heb ik alleen niet meer gekeken.

Maandag 14-07-2014
Er zijn nog steeds erg weinig kinderen in de miniclub. In de lunchpauze hebben we een filmpje opgenomen die we donderdag gaan gebruiken voor onze flashmop! Smiddags wat spelletjes gedaan met de kids en maandag avond was er een beachparty dus we deden de minidisco op het strand! De muziek viel alleen vaak weg dus dat was wat minder. veel dansjes opnieuw gedaan dan viel het weer uit dus dan weer een andere. flink gedanst dus.

Dinsdag 15-07-2014
Eindelijk zijn er wat nederlandse/vlaamse kinderen die komen knutselen dus dat is wel wat gezelliger. Voor de rest hebben we niet veel gedaan in de mini club. smiddags een film gekeken. De mini disco was vandaag beter met de muziek haha. savonds was er een turkse dansshow maar iedereen liep daarvan weg dus dat was wat minder. Ze kwamen ook dik 15 minuten te laat dus misschien scheelt dat. Voor de rest ben ik een keertje op redelijk tijd geslapen.

woensdag 16-07-2014
Vandaag in de mini club hebben we sochtends lantarens gemaakt en voor de rest film gekeken. Ook smiddags hebben we film gekeken dus het was een behoorlijk saai dagje......
Ben ik hou van holland in mijn pauze nog een beetje aan het voorberreiden in mijn pauzes.
Om 20:15 kreeg dagmara ineens het bericht dat de bus op haar wacht en ze nu naar polen moet voor haar visum heel raar allemaal......
ze weet ook niet hoe lang ze daar moet blijven
zo gaat dat zullen we maar zeggen.
vandaag ga ik ook een beetje optijd slapen.

• 16 Juli 2014 - 21:26

Dorette:

Hoi Rachel,
    Hopelijk wordt het wat drukker met de kids, zodat je lekker bezig kunt blijven, want lekker van alles organiseren dat is toch echt jou ding.
    Even afwachten dus of je kamergenootje weer terug komt. Geniet van de tijd dat je in Turkije bent, want het is ook zo weer voorbij.
    Liefs Dorette en Jos

• 16 Juli 2014 - 21:36

Rachèl Kradolfer:

hoi hoi,

ja dat hoop ik ook begint een beetje saai te worden zo haha. Ja ze was in een half uur terug ze had de bus gemist dus nu gaat ze een andere keer naar polen voor haar visum haha.
    Dat klomt time fly´s maar genieten doe ik zeker :)

xxx