dag 9,10,11 - Reisverslag uit Kizilagaç, Turkije van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu dag 9,10,11 - Reisverslag uit Kizilagaç, Turkije van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu

dag 9,10,11

Door: Rachèl

Blijf op de hoogte en volg Rachèl

16 Juli 2014 | Turkije, Kizilagaç

Do 10-07

In de mini club waren niet heel erg veel kinderen dus ook niet echt iets bijzonders gedaan. Savonds wel de mini disco gepresenteerd zoals ze dat noemen. Dat moest in engels duits en Nederlands. Je danst dan wel gewoon mee maar jij bent degene die door de microfoon praat. Dat ging opzich best goed! Ookal was ik er best zenuwachtig voor want even iets improviseren is het duits ben ik niet erg goed in. Daarna even overlegd met joost over activiteiten maar morgen houden we een korte meeting erover. Hij heeft wel gezegd dat hij blij met me is omdat ik dingen wil doen en organiseren. Dat was wel fijn om te horen. En nu na wat geskyped te hebben met het thuisfront gauw slapen!


Vr 11-07
Again een dagje knutselen en spelen met de kinderen. Er zijn wel meer Nederlanders aangekomen in het hotel maar ze komen nog niet echt naar de mini club. Savonds geen mini disco gehad maar overlegd. Ze wilden graag een activiteit voor meiden omdat in de teenages lounge alleen maar jongens zitten te gamen. Nu had ik bedacht om een flashmop te doen. Daar even over overlegd en iedere donderdag komt er een flashmop. Van 5-6 oefenen en rond 23 voeren we hem op. Na het overleggen de spelshow ik hou van holland even doorgenomen. Dat gebeurd vanaf volgende vrijdag iedere vrijdag savonds. Dus heb meer dingen te doen en dat vond ik leuk. Na de meeten gauw naar de show gegaan. Ze voerden de lion king op. Deze was erg mooi om te zien. Vandaag was ook de verjaardag van de manneger dus ze hebben vuurwerk afgestoken en met zijn alle gezongen. Daarna nog even "gefeest" bij de poolbar en lekker gaan slapen


Za 12-07
Lekker uitgeslapen en weer ontbeten rond half 1 met brood met hagelslag ♥♥ iedere zaterdag eten we dat. Super lekker! Daarna heerlijk op het strand gelegen en gezwommen in de zee. De zee was erg rustig vandaag. Savonds bij een restaurant gegeten wat om de hoek is. Dat is erg lekker voor de verandering. Daarna lekker op mijn kamer gechilled en af en toe het voetballen even opgezocht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Kizilagaç

Rachèl

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 6200

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 01 September 2014

stage turkije

Landen bezocht: