aankomst en dag 1 - Reisverslag uit Kizilagaç, Turkije van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu aankomst en dag 1 - Reisverslag uit Kizilagaç, Turkije van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu

aankomst en dag 1

Door: Rachèl

Blijf op de hoogte en volg Rachèl

02 Juli 2014 | Turkije, Kizilagaç

Dinsdag om 12 uur aangereden vanuit Best naar Schiphol. Om 16u vertrokken naar Turkije en rond 23:45 aangekomen in het hotel. Daar werd ik ontvangen door Joost mijn begeleider. Voordat ik mijn kamer had was het ongeveer half 1. Ik heb een paar dingen uitgepakt en veel geappt dat ik veilig aangekomen was haha. Het is echt een super mooie kamer. Ik heb een kamer waar gasten ook in slapen dus dat is wel chill. Om half 2 ben ik gaan slapen. Rond 4 uur werd ik wakker van Dagmara (mijn kamergenootje uit polen) ze kwam net terug van het stappen.

Dag 1
Woensdag ben ik rond 8:45 geroepen om te gaan ontbijten. Daarna een rondleiding van joost gekregen en meteen aan het werk gegaan in de mini club. Daarna gaan lunchen en ff rust voor mezelf. 's-middags ook meegedaan in de mini club. Er waren alleen geen nl kinderen. Veel poolse kinderen dus daar kan ik niet echt mee communiseren. Na het middag programma ook nog even rust genomen en om 19u was er een etentje met nl gasten. Joost doet dat elke woensdag en om kennis te maken met de gasten mocht ik mee eten. Het was echt typisch turks eten. Sommige dingen waren heeel lekker en sommige dingen waren veel te pittig. Daarna samen met Joost naar de mini disco gaan kijken omdat ik die de volgende dag mee moest doen. De dansjes zijn erg makkelijk. Ze doen ook de vogeltjes dans en hoofd,schouders,knie en teen dus best makkelijk. Daarna was er een "magic show" ik vond het niet veel bijzonders maar het is leuk om je avond mee te vullen. Daarna ben ik lekker gaan slapen
Mijn werktijden zijn erg fijn.

10-12 & 15-17 is er de mini club
20:45 - 21:30 is er de mini disco
voor de rest hoef ik niet meer te doen.
Waarschijnlijk over 2 weken 1x per weer Ik hou van holland doen.
dus van 12 - 12:30 ben ik dat aan het voorberreiden alvast.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Kizilagaç

Rachèl

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 6197

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 01 September 2014

stage turkije

Landen bezocht: