dag 2 en 3 - Reisverslag uit Kizilagaç, Turkije van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu dag 2 en 3 - Reisverslag uit Kizilagaç, Turkije van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu

dag 2 en 3

Door: Rachèl

Blijf op de hoogte en volg Rachèl

05 Juli 2014 | Turkije, Kizilagaç

dag 2 4-07-2014

ik ben alleen gaan ontbijten, was lekker rustig haha. Daarna naar de miniclub gegaan. Er was 1 meisje uit nederland en 1 meisje uit vlaanderen dus ik had wat de doen vandaag. Meestal is wat op het programma staat binnen een uurtje klaar dus dan gaan ze spelletjes doen zoals memmorie, jenga, 4 op en rij of gewoon tekenen. Ze moeten een piraten hoed maken en geschminkt worden als piraat. Toen ze klaar waren liepen we langs alle zwembaden (jaa ze hebben er wel 3) en roepen "piraten, piraten, hey hey hey" en mensen aanvallen. Was best grappig want geen 1 kind durfde aan te vallen. Daarna ben ik met Joos, Sylvia (duits) en Felix (zweden) gaan lunchen. Dat was op een plek dat ik nog niet gezien had. Ergens verstopt achter het theater staan er picknick tafels tussen de bomen. Was erg mooi. In de middag hadden ze t-shirts verven en ook al die spelletjes. Het was wel erg erg warm vandaag. Bij de mini disco deed ik mee. Ze hebben best leuke liedje en heel makkelijk maar het is echt erg warm maar wel leuk om te doen. Na de mini disco kreeg ik te horen dat ik moest verhuizen van kamer. Van een super mooie hotel kamer naar een kamer voor het personeel. Daar waren Dagmara en ik niet zo blij mee. Nu om half 2 ga ik lekker slapen en morgen in de pauze moeten we verhuizen.......

dag 3 05-07-2014

Weer alleen gaan ontbijten vandaag maar dat is wel fijn. In de mini club waren er in de ochten en in de middag geen nl kinderen dus ik verveelde me een beetje. Met poolse kinderen kan ik geen woord spreken omdat ze geen engels spreken en zo ook met de noorse en andere kinderen. In de middag pauze zijn we verhuisd. Nu hebben we een veel kleinere kamer met geen daglicht dus we balen allebei heel erg en we willen graag terug naar onze oude kamer. Vandaag was de mini disco op het strand omdat er daarna een "beach party" was. Het strand is mooi zeker als het schemerig word heb je mooi uitzicht. Het feest was wel oke. Ze hebben 3 clubdansen gedaan en daarna brokkelde het een beetje af dus rond half 12 was ik weer terug. Morgen heb ik een lekker dagje vrij dus kan ik gaan bijkleuren want vergeleken met de rest zie ik er wel erg wit uit haha.
Het overschakelen van Engels naar Nederlands is soms best moeilijk en ik weet natuurlijk niet alle engelse woorden en Dagmara ook niet maar we begrijpen elkaar perfect dus dat is wel fijn. Ben blij dat ik een kamer deel met haar want het is erg gezellig samen!

sorry voor de lange teksten maar zo weet je ook wel alles!

  • 05 Juli 2014 - 00:28

    Sacha:

    Tegen die Poolse kinderen zeg je heel lief dzjendobre (goede dag) en laat ze gewoon zien wt je wil gaan doen. Taal met kinderen hoeft geen probleem te zijn.

  • 05 Juli 2014 - 00:35

    Rachèl Kradolfer:

    Nou de poolse kinderen zijn niet heel makkelijk. Vooral de ouders niet haha. Gelukkig is er een pools meisje. Maar als ik niet kan communiceren met de kinderen vind ik het best wel saai.

  • 05 Juli 2014 - 21:13

    Jhony Y:

    Zijn het noord of zuidpool hi hi of misschien plus of minpool hi hi
    I

  • 05 Juli 2014 - 21:16

    Rachèl Kradolfer:

    Hahahahahhaha zuid min :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Kizilagaç

Rachèl

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 6191

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 01 September 2014

stage turkije

Landen bezocht: