dag 4 - Reisverslag uit Kizilagaç, Turkije van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Kizilagaç, Turkije van Rachèl Kradolfer - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: Rachèl

Blijf op de hoogte en volg Rachèl

06 Juli 2014 | Turkije, Kizilagaç

Zaterdag 05-07-2014

vandaag lekker een vrij dag gehad. Uitgeslapen tot 12 uur. Bij "de lunch" broodje met hagelslag gegeten. Joost had het van gasten gekregen dus iedere zaterdag word het een broodje met hagelslag.
daarna van half 2 tot 5 op het strand gelegen en gezwommen in de zee. Zwemmen was best vermoeiend. De golven waren erg hoog en het water was wild. Rond half 7 gaan dineren en om half 8 hadden we met een gezin dat hier op vakantie is de taxi genomen naar side. In suny bird hebben we de 2de helft van Argentinië-belgie gekeken en daarna natuurlijk Nederland. Het was een sunweb plek dus 100% oranje feest. Het was erg gezellig en heel druk. De wedstrijd was alleen niet zo goed voor ons hart haha. Nu Rond 3 uur lig ik eindelijk in bed. Morgen weer lekker werken in de kidsclub

• 06 Juli 2014 - 12:34

Jan Van Rooij:

Wij hebben ook met spanning gekeken.
    maak dat je niet te bruin word.
    Geniet op je vrije dagen,dan komt het wel goed.
    Wij houden van je.
    Kusjes,Oma& OPAXXX Hou doe war.

• 06 Juli 2014 - 12:39

Rachèl Kradolfer:

Nou bruin worden komt er nog niet van hahaha.
    ja genieten doe ik zeker
    love you too

houdoe haha xxxx

• 08 Juli 2014 - 09:41

Jan Van Rooij:

Hoi schatje,

Wij hebben de foto,s gezien.
    Zo te zien heb je het wel naar je zin.
    Daar zijn wij ook wel blij mee.

Geniet en maak er iets mooi,s van.

Dikke Kussen van ons,XXXXXX